Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

3 Mart 2016 Perşembe

The Shannara Chronicles




Terry Brooks'un çok sevilen serisinden uyarlama olan bir dizi ile karşınızdayım. Ben daha önce bu seriyi duymamıştım açıkçası, canımın çok sıkıldığı ve Kore yapımından başka bir şeyler izlemek istediğim bir an karşılaştım dizisiyle.

Shannara serisinin şu ana kadar yayımlanan 20 kitabı var ve dizi Shannara'nın Elftaşları kitabıyla başlıyor.Fantastik yapımları hep sevmişimdir ve Shannara'daki Yüzüklerin Efendisi tarzını da gerçekten çok sevdim. Karakterler benziyor hatta konu bile benziyor aslında.


Konusu,

Hikaye medeniyetin yok olmasından binlerce yıl sonra, Orta Dünya'da geçiyor. Uzun zaman önce Dört Diyar'da yaşanan büyük savaşta Şeytan ve İblisleri alt eden Elfler, kötü tarafı Ellcrys adı verilen Elf ağacının içine hapsetmiştir. 





Mutlu mesut yaşadıkları hayatları, Ellcrys'in yavaş yavaş ölmeye başlamasıyla sona eriyor çünkü Ellcrys yapraklarını döktükçe iblisler bir bir serbest kalıyor.



Bu sayede kötü hükümdar TheDagda Mor yeniden güçlenmeye başlıyor. İblislerin yeniden tamamen güçlenmesini engellemek  ise Ellcrys'i yeniden canlandırmaya bağlıdır ve bunu sadece seçilmiş kişi yapabilir. 



Elf Kralı'nın torunu Prenses Amberle, Ellcrys'in tohumunu güvenli bölgeye taşımak için seçilir ancak bu görevden korkan Amberle kaçar. Yaşayan en güçlü Druid olan Allanon kral tarafından prensesi bulmak için görevlendirilir.


Şirin değil mi ? ^_^

Prensesi bulan Allanon, tohumu taşıması için ona yardım edecektir ve bu yüzden yarı elf yarı insan olan Will Ohmsford'u kızı koruması için görevlendirir.



Ve olaya bir de yağmacı hatun Eretria katılır. Önceleri pek anlaşamasalar da sonra birbirlerinin önemini anlayacaklardır.

Dizi 10 bölümden oluşan ilk sezonunu bitirdi. Konu süper, görseller çok güzel ama oyunculuklar biraz... geliştirilebilir diyebilirim. Ama bu -en azından benim için- pek sorun teşkil etmedi. Çok severek izledim ben tavsiye ediyorum.

Not: Bir de Elfler sadece sivri kulaktan ibaretler, nerrde o saçlar, zarif tavırlar? Bunu sevmedim.

Puanım: Oyunculukları yüzünden 4,5'den 5 veriyorum ^_^





30 yorum:

  1. Vavv tam benlik gibi duruyor. Daha önce duymamıştım. Kaç dakika bir bölümü?
    Teşekkürler şimdiden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok sevdim gerçekten bir bölüm yaklaşık 40 dakika canım.

      Sil
  2. Bu tarz dizileri çok severim hiç dikkatimi çekmemişti ismi ama sizden okuyunca bir başlasam fena olmaz dedim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de afişini dizi sitelerinde görüyordum ama ilk önce ben de başlayamadım ve başlayınca ise :D su gibi aktı gitti. Umarım sen de beğenirsin.

      Sil
  3. vuhhuuu sonunda aradığım yoruumm :) kitaplarını çok merak ediyorum ben bunun önce kitabını okuyasım var :) Elf zarafeti diye bir şey var ayol sadece kulakla olur mu o iş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım sorma ben de Elfleri görünce ne alaka dedim, sırf kulaktan ibaretler :))) Ben çok sevdim diziyi kitapları da çok güzeldir eminim. Yüzüklerin Efendisine benziyor tabi biraz ama olsun :)

      Sil
  4. Hikaye güzelmiş, hem de az değil 20 kitap olmuş!! Şirin çocuk gerçekten, hah işte johnny'yi bırak sana bunu alalım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevimli çeldirici ama benim aşkım çeldiricilere kanmaz ki zaten bu daha bebe sayılır :p :p Ammaa yinede şööyle bir araştırma yaptım sırf meraktan, Vanessa Hudgens kapmış bile :D

      Sil
  5. Ah ne güzel anlatmışsın kuzum. Ben açıp açıp daha ilk bölümünü bitiremedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben çok sevdim gerçekten. Umarım sen de izleyip seversin canım :))

      Sil
  6. The Shannara Chronicles... Yazdım bir kenara:) Uykudan önce 40 dakika iyidir. Rüyası bile görülebilir.:) Teşekkürler Dream.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz yaz canım, ben sevdim gerçekten yani bu tarz film dizi seviyorum ben :)

      Sil
  7. Kitaplarını okumak istiyordum ama... 20 kitap mııı?!! Error verdim :D En iyisi dizini izleyeyim, teşekkürler Dream :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak hepsi Türkçeye çevrilmemiş henüz, 11 tanesi sadece çevrilmiş.

      Sil
  8. Allonon o mu ? Evet şirinmişşş ;)))

    YanıtlaSil
  9. iymiş bu. nası başa çıkcaz bu dizilerle yaa çok fazla var :)

    YanıtlaSil
  10. Yorumların o kadar güzel ki, okurken film seyrediyormuşum gibi hissettiriyorsun bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum gerçekten :) Ben açıkçası yazımı geliştirmek istiyorum ve böyle yorum alınca çok çok mutlu oluyorum. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  11. Dizinin haberi geldiğinde çok ama çok heyecanlanmıştım ben, Austin Butler yüzünden tabii ki :D Ama sonra uyarlama olduğunu öğrendim ve izlemekten vazgeçtim, en azından kitaplara başlamadan diziyi izlememeye karar verdim. Bakalım bu kararımda ne kadar daha istikrarlı olacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu Austin'i ilk kez gördüm biliyor musun :)))) Oysaki baya baya tatlı bir şeymiş. (nasıl kaçırdıysam) Ben çok sevdim diziyi kitaplarını okumak istedim ama bulamadım eğer bulursan bir sitede bana da söylersen çook sevinirim canım :)

      Sil
    2. Sitelerde denk gelirsem tabisi ama her yerde baskısı tükenmiştir diyor. :/ Ben de sahaflara sorup duruyorum, keşke derleyebilsem hemen ama çok zor ne yazık ki -_- Yine de bulursam mutlaka haber vereceğim sana da ^,^

      Sil
    3. Aslında dizisi de çıktı yeniden basılması lazım ama neden yok bilmiyorum umarım buluruz canım :)

      Sil
  12. Genelde kitapla tanışmadan dizisini veya filmini izlemek istemem ama son zamanlarda çoğu şeye yetişemediğimden mecbur çok istiyorsam izliyorum :( Serinin 20 kitap olduğunu düşünürsek bu eserle de dizisiyle tanışırım galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi Türkçeye çevrilmemiş canım. 11 tanesi sanırım çevrilmiş. Ben de senin düşüncendeyim canım önce okuyup sonra izlemek istiyorum ama bu serinin kitaplarını ne yazık ki bulamadım :(

      Sil
  13. Bu aralar bu diziye başlamayı düşünyorum. Dün de DR de üç kitabını gördüm, alsam mı kii *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa gerçekten mi? acaba ilk kitaplar mı? ben bulamıyorum hiç bir yer de.

      Sil
  14. dizi izleyemiyorum vakitsizlikten ama böyle tanıtımları okumak hoşuma gidiyor. elf zarafeti yok demek ki :) çok esrarengiz bir blogun var görüntü olarak, ilginç ve çok hoş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizi çok güzel gerçekten ilk sezon sona erdi eğer Yüzüklerin Efendisini seviyosan eminim çok seversin. Vaktin olursa aklında olsun. Çok teşekkür ederim canım ben de hemen takibe alıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz