Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

24 Temmuz 2015 Cuma

Ookami Shoujo to Kuro Ouji - Wolf Girl and Black Prince



Kurt Kız ve Kara Prens...
12 bölümden oluşan animemiz shoujo türünde ve 2014 yapımı. Ben çok beğendim, zaten biraz umursamaz, uyuz , dediğim dedik erkek tiplerini seviyorum Kyouya da tam istediğim gibi (: 

Okul konulu romantik animeler hep ilgimi çekmiştir, ama bu animeyi o kadar sevdim ki başına oturup tüm bölümleri birkaç saatte bitiriverdim. (Yazının uzunluğundan da eminim anlaşılıyordur, aslında üzülerek elediğim bir sürü gif daha vardı.)

Akıcı, hiç sıkmadan ilerliyor ve kendini zevkle izlettiriyor. Ama ne yazık ki kısa :( ya da bana öyle geldi...

Karakterleri beğendim, çizimleri beğendim, sevimli müziğini beğendim ee daha ne olsun. Eğer bir yerlerde Oookami Shoujo to Kuro Ouji'yi görürseniz tereddüt etmeden izleyin derim, eminim ki çok eğleneceksiniz. 


Gelelim konuya...

Erika Shinohara...




17 yaşındaki kızımız, lise hayatını yalnız başına geçirmek istemediğinden, sınıftaki 2 arkadaşına (Aki Tezuka ve Marin Tachibana) ayak uydurmak için hayali bir sevgili yaratır. 

Tek gerçek arkadaşı Ayumi'nin yardımıyla bu masum yalan, bir süre diğerlerini idare etse de zaman geçtikçe ondan şüphelenmeye başlarlar ve bu meçhul erkek arkadaşı görmek için ısrar ederler.

Zor durumda kalan Erika, sokakta gördüğü yakışıklı bir çocuğun fotoğrafını çekerek onu erkek arkadaşı olarak tanıtır.




Fakat bilmediği şey o yakışıklının aynı okulda prens lakaplı Kyouya Sata olduğudur.

Kyouya Sata...



Anime karakterlerinin bu kadar yakışıklı yapmamalılar bence, insan gerçek hayattan soğuyor ^_^
Kyouya... ahh Kyouya...
Prens lakabının tamamen hakkını veriyor. Yakışıklı, yer yer sevimli ama kaba, duygularını ele vermeyen, o kadar ki seni seviyorum diyebilmek için saatlerce kıvranan biri.



Erika'nın arkadaşları resimdeki kişinin Kyouya olduğunu anlayınca Erika durumu ona anlatır ve Kyouya beklenmeyen bir şekilde sevgili rolü yapmayı kabul eder. 

Erika onun ne kadar iyi kalpli biri olduğunu düşünmek üzereyken, Sata gerçek yüzünü gösterir.

Aslında o herkesin sandığı gibi iyi kalpli bir melek değil, sadist bir kara prenstir... 

Kyouya, diğerlerinin yanında Erika'nın erkek arkadaşı gibi davranacaktır  fakat karşılığında Erika'dan onun köpeği olmasını ister.

Arkadaşlarının durumu öğrenmesinden çekinen zavallı Erika da istemese de bu anlaşmayı kabul eder.

Artık Erika, Kyouya'nın sevimli Potechi'si olmuştur.


3 kez etrafında dön ve havla!

--Spoil--

Her ne kadar karşıdan gerçek bir çift gibi görünseler de aslında her şey bir oyundan ibarettir ve Erika umutsuzca gerçek bir ilişki ister.


Aniden karşısına çıkan ve ona çok iyi davranan Yoshito Kimura'dan hoşlanır fakat Yoshito'nun onu sadece Kyouya'nın kız arkadaşı olduğu için istediğini anlaması uzun sürmez ve hayal kırıklığına uğrar. 

Ama Kyouya ona haddini bir güzel bildirir.

    Erika: Kimura, gerçekten yalan mıydı? En başından beri, her söylediğin, her yaptığın, yalan mıydı?
    Yoshito: Beni kandırmak senin hatandı. Baksana, ne kadar umutsuz bir vakasın! Güzel bir şeyler söyleyince hemen ağıma takıldın. Senin gibi ucuz bir kızı asla istemem.

      veeeee BAMMM ^_^

Yoshito, Erika da hem kalp hem de telefon kırığına yol açsa da, en azından Kyouya'nın da Erika'ya karşı boş olmadığını anlamış oluyoruz. 

Seni küçük, sevimli ,kıskanç şey (:

Bu arada zavallı Erika bir de Kyouya'nın fangirlleriyle uğraşmak zorunda kalır...



Yaz tatili gelir ve Erika Kyouya'yı hiç göremez. Okul açıldığında ise hasta olduğundan Kyouya okula gelemez ve Erika memnuniyetle onunla ilgilenir.


Bu sırada Erika Kyouya'nın ne kadar yalnız biri olduğunu öğrenir. Babası işten eve hep geç gelir, annesi ve ablası ise zaten onlardan ayrı yaşamaktadır.

Erika, önceleri bu sahip köpek ilişkisinden hoşlanmasa da, git gide Kyuya'yı sevmeye başar ve bunu itiraf ettiğinde hisleri Kyouya tarafından ciddiye alınmaz ve reddedilir. 

Bu cevaptan sonra Sata'dan vazgeçmeyi düşünse de bu kadarından çok kısa sürede vazgeçer ve Kyouya'nın çocukluk arkadaşı Takeru Habiya ile ittifak kurarak onu etkilemeye çalışır.



Ama ne yaparlarsa yapsınlar başarılı olamazlar. 



Hatta Kyouya etkilenmesi gerekirken Erika ondan daha fazla etkilenir haha



Son koz olarak Takeru, Kyouya'ya Erika'dan hoşlandığını söyler ama bu da bir işe yaramaz çünkü Sata yaptıkları oyunun farkındadır. 

Verdiği cevap yüzünden Erika mutsuz olur ama asla kapı kapatmayan gıcık prensimiz yine Erika'yı kandırmayı başarır.

Kyouya: Senin sevgin bu kadar mıydı? Kalbimi çalmayı denemeye devam et. Beni almanın tek yolu bu. 
Erika: Ne diyorsun böyle? Neden bu kadar kendini beğeniyorsun?
Kyouya: Eee.. Ne yapacaksın?
Erika: Seni gerçekten anlamıyorum. Her yolu deneyip o buz kalbini eriteceğim. Aptal adam. Beni gerçekten kızdırıyorsun!
Kyouya: Evet, evet...

Erika ve arkadaşları Noel'de erkek arkadaşlarıyla çektikleri resimleri birbirlerine atacaklarına söz verirler, Kyouya bundan pek hoşlanmasa da yine de Nole arifesinde Erika'yla resim çektirir. 


Ama güzel başlayan günün sonunda Kyouya'nın  yine gıcıklığı tutar ve Erika'da bir bardak suyu yüzüne yapıştırır. 
Erika yaşananlardan dolayı çok üzülürse de elinden bir şey gelmez. 
Kyouya ise yine beklenmeyeni yapar ve Noel'de Erika'ya kolye alır ama bunun bir tasma olduğunu söylemekten de geri kalmaz.


Erika: Neden buraya geldin?
Kyouya: Terbiye etmeye geldim. Onca zaman özür dilemen için bekledim ama arayıp özür dilemedin. Burnun epey havaya kalkmış.
Erika: Özür mü? Neden senden özür dileyecekmişim? 
Kyouya: Unuttun mu? Efendinin suratına su fırlattın ve "geber" dedin. Bunun cidden uygun bir tavır olduğunu mu düşünüyorsun?
Erika: Bunu hakkettin ama değil mi?
Kyouya: Kapa çeneni! Benim köpeğim olduğunu bir kez daha kanıtlayacağım!
Erika: Ne bu?
Kyouya: Ben taktım tasman!


Yu Kusakabe, sessiz ve çok korkak biri olduğundan hiç arkadaşı yoktur hatta yüksek sesle birileriyle konuşmaktan bile çekinir. 
Fakat Kyouya Erika'yı ondan bile kıskanır.


Kusakabe, Erika'ya Sevgililer Günü'nde birilerinden çikolata almasını ailesinin ne kadar önemsediğinden bahseder, Erika'da dayanamaz Kyouya için yaptığı cupcakelerden birini ona verir.

Fakat Kyouya bunu öğrenir ve Erika'dan kekleri almaz ve ona kötü davranır.

Kusakabe, Kyouya ile konuşup Erika'dan hoşlandığını itiraf eder ama Sata yine gurur yapıp bunun kendini ilgilendirmediğini söyler fakat bilmediği şey bu sırada Erika'nın onları dinlediğidir.



Erika, sonunda gerçekten kendinden hoşlanan birini bulduğunu ve Kyouya'dan vazgeçmesi gerektiğini düşünür. (Tabi Kyouya vazgeçerse )

Kusakabe'yle randevuya çıkmayı kabul eder. Güzel bir gün geçirseler de sonunda Erika onun hislerini kabul edemeyeceğini hala Kyouya'yı sevdiğini söyler.

Takeru'da Kyouya'ya Erika'nın başka biriyle birlikte olduğunu söyleyince sonunda burnunu düşürüp Erika'yı almaya gider.


Erika: Kyouya neden? Neden izin vermiyorsun? Ben çevrende değilim diye yine şaka yapmıyorsun değil mi? Neden!
Kyouya: Ne can sıkıcı bir ağız!
Kyouya: Artık anladın mı? Neden diye sorup durma!
Erika: hayır anlamadım! Senin kaba tavırlarına alıştım ve bahse girerim kolay olduğu için öyle davrandın. Ama artık her şeyi akışına bırakmıyorum. Düzgünce her şeyi açıkla.
Kyouya: Senin bana ait olduğunu zaten söylemiştim.
Erika: O benim erkek arkadaşım rolünü yaptığın zamanlardı.
Kyouya: Demekki sadece zaman öldürmek için değilmiş.
Erika: Yani.. diğer bir değişle?
Kyouya:Yani ,toplumda buna genellikle aşk diyorlar öyle değil mi?



Erika: O zaman benim gerçek erkek arkadaşım olmana izin veriyorum.
Kyouya: Sen izin veremezsin ben izin veririm. Kendini çok kaptırma, köpek.

Velhasıl sonunda inatçı keçi kızçeyi kabul eder fakat yine de yapacağını da yapar. 

İlk gerçek randevularında da huysuzluklarına devam eder ama etraftaki çiftleri görünce biraz da olsa Erika'ya iyi davranır. Tabi kendi çapında iyi ^_^



Yeni dönemde sınıflar değişir. Erika, Kyouya ve Ayumi aynı sınıfa düşerler. 
Ne yazk ki playboy tipli Nozomi Kamiya'da aynı sınıftadır. Nozomi, Kyouya'nın da kendisi gibi olduğunu düşünür ve o şekilde davranmasını ister. 

Nozomi: Buraya bak ne müthiş değil mi? Tam 500 kızın telefon numarası.
Kyouya: Eee yani?
Nozomi: Yani, ben hayattan 500 kez daha çok zevk alıyorum.
Kyouya: Hayır, berbat bir matematik. Birçok çöp toplaman yalnızca bir yığın çöpe sahip olmanı sağlar.

Fakat çeşitli şekillerde Kyouya'yı zorlasa da bir şey elde edemez. Sonunda yaptığının yanlış olduğunu anlar, pes eder ama Kyouya'yı da bırakmaz, onunla arkadaş olur.


Bu arada Erika'nın doğum günü yaklaşır ve Erika, Kyouya'dan hediye olarak "aşk" ister. Kyouya, ona güzel bir hediye alır ve istediği şeyleri yapar ama bir türlü asıl hediyeyi veremez. 
Ne zaman "Seni Seviyorum" diyecek olsa gerilir, bir türlü kelimeler ağzından çıkmaz ya da tam söyleyecekken çevirip başka bir şey söyler.


Sonunda Erika'dan cesaret bulur ve kulağına "Seni Seviyorum" der. Ama... bahtsız kızımız tam o sırada geçen araba yüzünden duyamaz.




Tıpkı Kyouya gibi şahsına münhasır ablası Reika, güzel bir karşılama töreniyle ziyarete gelir. 



İlk önceleri Kyouya'nın Erika'yı gerçekten sevdiğine inanmadığı için pek anlaşamasalar da yaptığı küçük oyunun sonunda Kyouya'nın da ciddi olduğunu anlar ve her şey yoluna girer.

Kyouya küçükken anne ve babası boşanır ve uzun zamandır annesini görmez. Ablası Erika'yı da annesinin yaşadığı yere  (Kobe) davet edince, hep birlikte giderler.



Erika heyecanlıdır ve Reika onu yine kandırır ve annesinin bir... tuhaf bir kişi diyelim :) olduğunu düşünmesini sağlar.

Oysaki annesi çok güzel ve iyi bir kadındır. Erika'yle çok iyi anlaşırlar. Ancak Erika, Kyouya ile annesinin hala kırgın olduğunu fark eder.

Gittikleri festival tarzı bir yerde Erika Kyouya'yla annesini barıştırmak isterken, Sata'nın hediye ettiği kolyeyi (ya da tasmayı) kaybeder. 

Kolyeyi ararken kendisi de kaybolur, hep birlikte Erika'yı ararlar, bu sırada Kyouya'nın annesi o kadar gayretli olur ki Kyouya bundan çok etkilenir.

Kyouya, Erika'yı çöpleri karıştırıp kolyeyi ararken bulur ve birlikte aramaya başlarlar. Sonunda kolyeyi de annesi bulur. 



Bu olaydan sonra Kyouya annesiyle ilişkilerini de düzeltmeye karar vermiş olacak ki ayrılmadan önce yanına daha sık geleceğini söyler.

Sonunda herkes mutludur hatta Kyouya bir köpek bile alır. 

Erika, Kyouya'nın kendisini ailesiyle tanıştırdığını söyleyerek arkadaşlarına hava atar, ama tam küçüklük resimlerini onlara göstereceği sırada yine Kyouya engeline çarpar.


Kyouya: Üzgün müsün?
Erika: Evet, bir daha bundan hiç konuşmayacağım.
Kyouya: O zaman artık bunlara ihtiyacın yok. (resimleri siler)
Erika: Hayır, benim biricik hazinem!

ve ....kiss

Kyouya: Bundan daha gerçek şeyler var.


Böylece güzel bir serinin daha sonuna gelmiş oldukkk.



Puanım tabi ki;



Keyifli seyirler herkese.








4 yorum:

  1. Bende bayılmıştım bu animeye, Bu sene yaza doğru live action'ı çıkacakmış bakalım o nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa bak ben bilmiyordum sağol iyi oldu söylediğim. Ben de çok sevdim ya bu tarz erkek tiplerini seviyorum ben. :D

      Sil
  2. Spoileri okumadım ama bayağı beğenmişsin o yüzden izlenecek anime aradığımda öncelik vereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe ben bu tarz salak kız uyuz erkek anime-dizi seviyorum :D bunu da sevmiştim çok. umarım seversin sen de.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz