Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

25 Aralık 2015 Cuma

Mim #6: MERAK EDİYORUM!



Sevgili Kore Fenomeni ve Deneyimli Anne beni yine uzun uzun zaman önce mimlemişti. Bilgisayarımdaki sorun nedeniyle biraz geç yapıyorum ama kusura bakmayın kızlar artık.

Mim konusu ise tam da şudur; 

"Merak ediyorum!
Takıntılarınızı, sevdiğiniz ya da sevmediğiniz şeyleri."

Öhömmm öyleyse başlayalım bakalım neler çıkacak, sanırım biraz uzun bir liste olacak benimkisi.

Bakalım ben kimmişim ^_^


* Son söz söyleme takıntım var benim ay bir iğrenççç, bir uyuzzz bir şey ki  sorma. Ama engel olamıyorum kendime, kavgada, barışta, mesajda, telefonda, düğünde, dernekte... 
Mesajlaşıyorsun diyelim söz bitti hadi güle güle, iyi kal mutlu kal dedin söylenecek tek söz kalmadı o zaman gülen yüz yapıp gönderirim. 
Kavgada yine aynı kelimelerin tükendiği uyuz duruma düşersem "öyle diyorsun yani" fiks cümlemdir evet öyle diyor ne uzatıyorsun ki :D

Telefonda:
ben: "tamam canım öpüyorum."
insan kişisi: "ben de"
ben: "görüşürüz."
İnsan kişisi: "görüşürüz"
ben: "hadi öptüm o zaman" karşıdakine fırsat vermeden telefon kapanır.
Bu huyumu sevmiyorum ama ne yapacaksın işte... 

* Kıskancım otu ve ... diğer her şeyi, herkesten kıskanırım. 

* Ses tonlarına takıntım var, hafif buğulu ve kalın sesleri severim.

İkizler burcu insanlarının üzerimde garip bir etkileri var çekiliyorum resmen,  +/- kutup gibiyiz. :)



* Her ne kadar zararlı olduğunu bilsem de bazı erkeklere sigara içmenin çok yakıştığını düşünüyorum. 

ve dövme severim henüz bir tanesine sahip olmasam da seviyorum.

* İçecek olarak su dışında neredeyse sevdiğim bir şey yok. 

* Tanıştığım kişilerin %90'ı, dışarıdan  soğuk biri gibi göründüğümü söyler neyse ki sonradan fikirleri değişiyor :D



* -Üsttekiyle bağıntılı olarak- bir ortama girdiğimde hemen salça sucuk olmam olanı da sevmem önce etrafı tartarım bazen bu tartma bayaa uzun sürer.

* Pizzayı çok severim, pizza+kolayı sevmem.

* Prag'a gitmeyi çok istiyorum bu tarz mimarileri severim sanırım fazla hayalperest olduğumdan dünyama yakın yapıları seviyorum.



* Konuşurken daldan dala atlayan biriyim dinleyen için bu bazen zor olabiliyor :D Dün ne oldu ya diye başlayıp arada aklıma gelen kore filmi anlatıp sonra dünkü olaya kaldığım yerden devam edebilirim mesela. Aslında anlayacaklar da geçişlerde problem oluyor es versem sorun çözülür belki :D

* Kendine özgü olan yerleri, insanları daha çok severim. Uzak Doğu'yu bu yüzden seviyorum ya da Hindistan'ı ya da Mısır'ı... ve yine bu yüzden çok haz etmem Avrupa'dan ya da Amerika'dan. Oysa onlar... ben onları seveyim diye ölür :D

* Hazır o taraflardan bahsetmişken, İngilizce'yi hiç sevmem, kulağıma da hoş gelmez illa oralardan bir dil olacaksa Fransızca, İtalyanca ya da İspanyolca tercihimdir :)

* Kendimi rahatsız hissettiğim yerlerde durmasını sevmem.

* Kırmızı ruj severim :D



* Günün en sevdiğim zamanı gece yarısından sonradır herkes fosur fosur uyurken oratalıkta dolaşmayı severim.

* Karşıdan umursamaz biri gibi görünsem de olayları kafama çok fazla takarım özellikle gece yatınca türlü senaryolar uydurup olayı dramatize etmeyi pek severim :)

Pazar günlerini hiç sevmem benim pazartesi sendromum değil pazar sendromum var galiba.



* Daha çok kendimle vakit geçirmeyi severim, arkadaşlarla 2 gece çıkarsam 3. gece mutlaka kafamı dinlerim. (ya da onlara kafalarını dinlemeleri için zaman veririm hehe)

* Kore'nin her şeyini severim. Dizisi, filmi, müziği, dili, yemeği, kadını, erkeği, taşı, toprağı :p

* Johnny Depp'e hassstayım :)

Cha Seung Won, Kim Hyun Joong gönlümü gözümü açar :D



Saat sesinden nefret ederim uyuyamam bu yüzden, yine uyurken ışıktan da nefret ederim. Uyku gözlüğü olmadan hayatta uyuyamam.

* Sevmediğim kişileri... sonradan sevebilirim safçana biriyimdir :p

* Off bir de bu var ki... Özür dilemekten nefret ederim. Bundan kurtulmak için her türlü taklayı atarım.



* Yalan söyleyemem aptal aptal gülüyorum nedense ne varsa sanki! Kaç kere aynada pratik yaptım ama yok olmuyor illa gülüyorum.

* Farklı dillerde şarkı dinlemeyi severim, sonra hangi dil olduğunu ve şarkının adını bulamam sinir olurum. Bir keresinde radyoda bir şarkı duymuştum Fransızca Pari Pari bir şey diyor ama ne diyor :p Ara Allah ara yok tabi sonunda bir arkadaşın annesi sayesinde Paris dediğini buldum sonra da şarkıyı buldum da rahatladım :D

* Fazla maymun iştahlıyımdır. Voleybolu sevdim oyna lisans alalım dediler erken kalkmak zor geldi, Korece öğrenmek istediğim yarıda kestim, gitara merak sardım aldım bir sürü şey cık olmadı, şu boyamam kitaplarından aldım sadece isim yazılan sayfayı boyadım kaldı... ee gerisini siz anlayın.

Sanırım yazsam daha çok yazacağım ama bu kadar yeter. Ayy ne bed bir insanmışım ben, tüm kirli çamaşırları döktüm :)
Bu mim için tekrar teşekkür ediyorum, Koreciğime ve Deneyimli Anne'ye.

E mimi yapmayan bir ben kaldığıma göre ben de mimin kilidini çekip bağlıyorum dostlar, başka mimlerde görüşmek dileğiyle.

Sağlıcakla kalın...




42 yorum:

  1. İkizler burcuyum :))
    Su dışında içecek sevmemen garip geldi :) pazar günleri, ıı ıhh ben de hiç sevmem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe ne güzel tanıştığıma daha da mutlu oldum o zaman :) evet en çok suyu seviyorum gazlı içecekleri pek sevmem, alkol desen midem pek kaldırmıyor, az biraz meyve suyu belki :) başka da bir şey kalmadı zaten. Pazarı seven var mı acaba :))

      Sil
  2. Bende yapcam bunu dur kitleme.Ben kapatırım ama sen son sözü demek istiyorsan yazımda derim dreamella kapattı ama ben aradan sıvıştım.Şaka bir yana bana benzeyen yanların var.kendinle vakit geçirmek ve umursamaz görünüp her şeyi kafaya takma.Bu arada yay burcu musun sen?öyleysen bendensin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen daha yapmadın mı? Ben herkes yapti sandım bilsem seni mimlerdim ya hatta mimlemis olayim sen kitlersin :)) 12 aralık :)))) her yay mı böyle acaba hehe

      Sil
    2. Ben zaten mimlendim canım:)
      Yaylarda var böyle özellikler galiba.Bakalım bende yavaş yavaş şu yazımı yazayım en iyisi ^^Tanıdığıma memnun oldum bu arada. Güzel tanıtmışsın ellerine sağlık ^_^

      Sil
    3. tamam o zaman seninkini de okuyalım yaz da :) beğendiğine sevindim teşekkür ederim canım.

      Sil
  3. :)))onlar da ben onları seveyim diye ölüyordu:)))çok tatlısın, espriliyle süslenmiş yazıları okumak keyifli oluyor, pazar gününü niyeyse ben de sevmem, özür dilemek zor bir şey sanırım:)ama dile bak rahatlarsın yani haksızsan bir şey kaybetmezsin öyle düşün, gayet doğal bir şey yanıldığını itiraf etmek...saat sesi konusunda da aynen..tık tık tık hiç gelelmem..:)
    ya beni de bir arkadaşım mimlemişti, yapacaktım ama şimdi kimdi unuttum:(((nasıl bulacağım kara kara düşünüyorum:((
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de unutuyorum hep bu yüzden yazıyorum bir yere :))) Beğendiğine sevindim canım seninle de ortak noktalarımız varmış ne güzel. Özür konusunda ben de öyle düşünüyorum da iş başa düşünce inat mı ediyorum nedir olmuyor. Yükselen burç etkisi mi acaba oğlak ben :) senin mimi de merakla bekliyorum o zaman.

      Sil
  4. Bu yazilari okumak keyifli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  5. Hehehe ya bana da çok oluyor öyle bir yerde duyuyorum sonra bir türlü şarkıyı bulamıyorum, anladığımı sandığım kelimeleri tek tek aratıyorum sonra yine bulamıyorum neyse :))) Çok güzel olmuş ya çok eğlendim okurken ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya hatta o pari pari şarkısını gene kaybettim :) çok teşekkür ederim beğendiğine çok sevindim canım :)

      Sil
  6. Çok büyük bi palyaço fobim var şu sondaki arkadaş ödümü patlattı :D Ne samimi cevaplar bunlar böyle. Okurken çok eğlendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(( ben de şirin olsun diye koymuştum ama ters tepti. Beğendiğine çok sevindim canım :)

      Sil
  7. Sen ne zaman doğdun bakayım nasıl sevmezsin pazarları , pazarlar özellikle 90 'lı yıllarda çocuk olanlar için çok mühimdir :P
    Uyku konusunda ben de takıntılıyım zaten çok zor uyuyan birisiyim ışık gürültü olursa hiç uyuyamam , bol sorulu eğleneceli ama zor bir mimmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bend e 90'lı yılların çocuğuyum da cık ya sevmem ben pazarları o zamanlarda da sevmezdim şimdi de sevmem. teşekkür ettim canım beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  8. Aaa yapmissin mimi yeni gordum cok tesekkur ederim canim. Cok samimi yazmissin keyifle okudum. Bir de su hareketli gorseller koyuyorsun ya cok seviyorum.:) Son sözü söyleme takıntın arada bende de oluyor içimden "yeteeer keees" diyorum kendime ama durduramıyorum neyseki her zaman olmuyor:))) Allahtan n'apıcaksın kuzum?;) Yalan söylerken ben de gülerim yaa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D hehe teşekkür ettim çok sevindim beğendiğine. Yalan söylemeye haalaa talim yapıyorum başaracağım kararlıyım:)

      Sil
  9. Bombelere gel bombelere!!! Dreaaaaaaaaaaaaaaaaam'e bakalım neymiş, ne etmiş, ne etmezmiş hııııııııııııımmmmmm ımmmm aaa :)
    ilk maddeni fark etmedim değil, yorumlar da dahi öyle sanki hhaha :)
    kıskançlığını zaten biliyoruz, JD'den :)
    Bende aynen dream, tok ve kalın ses gerçi :)
    Eee yükselenim ikizler bilirsin hahaha :)
    Dövme mi? hiç sevmem ki!
    Ah ah Dream! bende çay kahve içmekten su içmek aklıma gelmiyor ki!
    Hahaha aynısı bende de çok olmuştur, çok soğuksun yanına yaklaşmaya korkmuştum diyeni çok duymuşumdur ama fena değil hani, iyi bir şy :)
    Sen ben Dağınık Prag'da fena olmazdı hani, yapabiliriz, bütçe işlerini sağlam ayarlıyor hatun :)
    Daldan dala daldan dala favorim ama karşıdaki de yakalarsa :)
    Kore efsane, Amerika hiç sevmem lakin Avrupa'ya merakım ayrı :)
    İngilizceyi bende hiç sevmiyorum Dream!!! ıyy gıy hele dünya dili yaa daha bir o kadar itici geliyor sorma :) İtalyanca İspanyolca zaten ülkeler dip dibe diller yakın yaa sıcak adamlar sonuçta, severim severim :)
    Kırmızı ruj çok iddialı hıııımm!! Zombi seni seni :)
    O dramatize senaryolrdan sonraa uyuyor musun peki? bende o da yok çünkü :)
    pazar sendromu geldi çattı heee!
    Dream! bende Kore Fenomeni yaa bende de var Kore seviyor musun? :):):)
    Yakışıklıları dizmişsin ipe :)
    Uyku gözlüğü değil de panjur kullanıyorum hahaha :)
    Yalanı bende sevmem uzak olsun hıııh!
    Indila dimi ? Pari Pari dediğin derniere danse olmasın :)
    Ben teşekkür ederim Dream! öptüm çok, ellerine sağlık, gifler bile şahaneydi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bundan iy anlaşıyoruz desene amaa ortak yönümüz varmış :))) yok derniere değil canım şimdi sen dedin ya şarkıyı y,ne bulamadım iyi mi :D Prag'a gidelim cidden yaaa çok güzel bir yer hele ki yılbaşında ahh. ben de seni kocaman öpüyyorum canım.

      Sil
    2. Dream! ortadan kayboluyorsun ya acayip kaynatıyoruz, haberin de yok tabii yorumlarda bile geçiyorsun hehehe!

      Sil
    3. Ya yok haberim tabi ama sonunda tamamen çözdüm sorunu buradayım bende :D

      Sil
  10. Şu baştaki telefon diyalogunu okuyunca "aa ne var ki bunda" diye tekrar tekrar okudum. Hatta evde misafir vardı, komşunun kızı da ne okuyorsun diye yanıma gelince telefon diyalogu da bir eksiklik var gibi, fakat bulamadım dememle “karşıdan ki öptüm dememiş” demişti. Ben de telefonda öyleyim. Sanırım bu nedenle bulamadım ve yine bu nedenle kıza karşımda Sherlock Holmes varmış gibi bakakaldım. Ayrıca çeşitlilik iyidir, laflarken her konudan konuşmak ayrı güzel, tabii çoğu an bunun farkında olmayıp konun bilinçsizce değişmesini daha bir seviyorum "dur ya, biz neyden bahsediyordum… neyse" nidaları çalıyor insan. Veee o son gif. Ödüm koptu! Palyaço fobim yok, fakat sevmem. Hoşlanmam. Tek bu nedenle supernatural dizisini çok sevmeme rağmen bölümlerde palyaço görmemle bölümü kapatmam bir olmuştur. Şimdi bile üzerinden seneler geçse dahi açıp bakmamışımdır aynı şekilde King’inde o adlı filmini yâda kitabını okumadığım gibi, dükkân açılışlarında da milletin palyaço tutmasından ötürü hoşlanmam. Yalnız sana kocaman sarılasım geldi Dream, ne tatlı insansın öyle! Okurken gözümde, Johnny Depp ile pizza yiyen kırmızı rujlu bir kız canlandı resmen. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha ağzından damlayan ballara bak ahh bak benim de canlandı şimdi gözümde Johnny'le pizza+su yerken. Palyaço'yu şirin olsun diye koymuştum aslında ama ters tepti sanırım. Neyse aklımda olsun bu seferlik oldu artık. Ben de sana kocamannnn sarılıyorum o zaman, zaten bende dokunma hastalığı var sevdiğim insanlara illa dokunacağım konuşurken falan :D Umarım bir gün karşılaşırız. :))) Sherlock'a da koptum bu arada.

      Sil
  11. Pazar sendromu bende de var ama pazartesi de var sanırım :D Maymun iştahlılık bende de mevcut, gitarı ben de yarım bıraktım, Korece'de harfleri öğrendim gerisi kaldı :D Aslında hala Korece öğrenmek istiyorum ama kursa giderek. Kendi kendime sıkıcı oluyor :)) Ben de tam bu mimi yazmıştım, postu hazırlıyordum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ee okumayı bekleyeceğim o zaman bayaa ortak noktamız varmış :) Ben de Korece istiyorum beraber mi öğrensek öğrenmek isteyenler belki birbirimizi motive ederiz )

      Sil
    2. Çinçaaa? Ay hadi yapalııım :D Beraberce Korece konuşuruz :D

      Sil
    3. Ben çok isterim gerçekten :)

      Sil
  12. çok güzel olmuş bayıldım :)) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  13. İkizler burcuda beni kendine çekiyor .
    Bu ikizler burculardan çok çektim .
    Demek sadece ikizlerden çeken ben değilmişim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var onlarda bişii. Beni mıknatıs gibi çekiyorlar bildiğin :D Şu ana kadar hoşlandığım erkeklerin %90'ı ikizler çıktı ve beni uyuz etti :D

      Sil
  14. hah haaaa bak "öyle mi düşünüyorsun?" de sonda, bir de bunu dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son konuşmak için aklına gelen tüm saçma sapan sözleri söyleyebilirim :D

      Sil
  15. senin aksine bende hemen çabucak ve genelde sık sık özür dilerim :D
    Off o maymun iştahtan neler çektim. Annem sağ olsun sürekli de yüzüme yüzüme vurur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmiyorum o huyumu işte özür dile git işte ama inat işte :D hehe olsun seviyorum ben yine de her şeye saldırmayı :)

      Sil
  16. Kafamda iyice bir şekil şemal kazandın bu mimden sonra, iyi ki geçte olsa yapmışsın mimi. Yazdıklarını su gibi okudum, eline sağlık. 90 lı yıllarla ilgili bir yorum vardı. 90 yıllarda ne oldu ki pazarlar sevildi? Ben o yıllarda haftanın 6 günü çalışır pazar günleri de evde iş yapmaktan başka bir şeye bakamazdım. Çalışma hayatında pazarları pek çekici bulmuyorum açıkçası... Son söz takıntısı iyiymiş bir gün test edeceğim seni :) Demek sende gece kuşusun! saat sesinden haz etmiyorsun, kısaca aynen diyeceğim. Bir dönem kafama bir çok şeyi takardım, düşünmeyi farklı yöne kaydıran oyunlarda bulmuştum careyi. Deep zaten ortak noktalarımızdan biri onu göresim gelince buraya uğramak yetiyor bana.;) Kıskandın mıı? :)) Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 90'larda pazar deyince lessi miydi neydi adı bir köpek dizisi hiçç sevmedim! Olacak o Kadar onu da sevmem, Adam Olacak Çocuk geliyor ben bunların hepsinin sıkıcı olduğunu düşünürdüm :D Sırf bu yünden bile sevmem pazarları hehe. Deep çoğumuzun ortak noktası sanırım, bazen diyorum ne vardı da bir tane şöyle 300-500 Johnny olaydı ya dünyada herkese yetsin :D yetermiydi ki acaba? Ben de kocaman öptüm.

      Sil
  17. Prag'ı ben de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir yer (tabi fotolardan ve videolardan görüdüğüm kadarıyla) umarım bir gün görebiliriz.

      Sil
  18. Bəziləri mənə də uyğun gəldi. Bazar günlərini sevmirəm. Bir mövzudan başlayıb başqa mövzulara keçdiyim də çox olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ne güzel ortak noktalarımız varmış, belki daha da çoktur.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz