Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

12 Ağustos 2016 Cuma

FALLİNG FOR İNNOCENCE - In Love With Soon Jung



Şu aralar yine Kore dizilerine takmış durumdayım, bloga pek uğrayamasam da her gün bir bölüm izlemeden uyumuyorum desem yeridir. :)

Falling For İnnocence'si tesadüfen buldum, biraz ön yargıyla başlasam da sonunda gerçekten sevdim. Jung Kyung Ho'yu ilk izlediğim dizi diyecektim ki kendisi I am Sorry I Love You'da da oynamış, ama hiçç fark etmedim ben. Ancak bundan sonra diğer dizilerini de izleyeceğim hehe




Bir holding başkanının oğlu olan Kang Min Ho, babasının ölümünden sonra şirketi ele geçiren amcasına büyük bir kin beslemektedir. 



Tek hedefi şirketi amcasının elinden geri alıp yok etmektir, ancak genetik olan kalp rahatsızlığı yüzünden planları sekteye uğramak üzeredir. Doktorun söylediklerine rağmen dinlenmeyi reddeder ve yaptığı son şey de olsa şirketi batırmak için uğraşmaya devam eder ancak kalbi bu tempoya daha fazla dayanmaz.



Kader bu ya tam o sırada bir kaza sonucu beyin ölümü gerçekleşen hastanın kalbi ona umut olur. Kang Min Ho, kurtulur ancak eski karakterinden tamamen zıt özellikler göstermeye başlar. Önceleri amacını aksatacak en ufak bir hataya izin vermeyen, son derece anlayışsız, merhametsiz ve sert biri olan Min Ho, nakilden sonra uysal, anlayışı hatta sevimli biri olmaya başlar.



Bir de şirkette çalışan Soon Jung'a ilgi duymaya başlayınca şirketi yok etmek yerine babasının izinden gidip onu kurtarmaya çalışır.

Gördüğü garip rüyalar ve değişen ruh halini eşleştiren Min Ho, tüm bu yaşananların ardındaki gerçeğe ulaşır.



Ona nakil olan kalp Soon Jung'un nişanlısına aittir ve Ma Dong Wook kaza sonucu ölmemiştir. İp uçlarını birleştiren Min Ho, Ma Dong Wook ve çocukluk arkadaşı Joon Hee arasındaki sırrı ortaya çıkarır.



Çocukluğundan beri Soon Jung'a aşık olan Joon Hee, bir yolsuzluğa karışmış ve bunu ortaya çıkartmaya çalışan arkadaşı Dong Wook'u öldürmüştür.

Kang Min Ho, tüm bunları bilse de elinde sadece rüyaları olduğu için kanıtlayamaz. Acaba gerçek ortaya çıkacak mıdır?

Puan: 




İyi seyirler...


9 yorum:

  1. Dream gelmiş hoş gelmiş :)) Daha önce hiç görmedim sanırım ben bu diziyi. Listeme alayım ilginç geldi ^^ Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de ilk Kore dizim olacak olan Oh My Venüs'e başlayacağım bir ara, bakalım nasıl ilerleyecek süreç :D

    YanıtlaSil
  3. nerelerdesin sen bakim pek uğramaz oldun efendim görelim artık bu aralarda :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. liisteme ekledim bakalım sevecek miyim :) bu arada seni takibe aldım canım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz