Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

7 Eylül 2015 Pazartesi

KURT ÇOCUK --- A Werewolf Boy




Bu ne nankörlük!

Bu ne kadir kıymet bilmezlik, bu ne vefasızlıktır!!!

Çok dertlendim çok!


Neden mi böyleyim? 
Anlatayım efendim, eminim ki hak vereceksiniz.

NOT: Bu duygular şahsa yöneliktir, zira filmi çok beğendim amaaa sonunu kesmek istiyorum ^_^ kendiminkini yazacağım! 


Her şey...

Halmoniye (Kim Soon Yi) gelen gizemli bir telefonla başlar...



Kadıncağız üzgün süzgün gözlerle (hain!!!! parçalayasın var bu kadını.) "Kore'ye gitmeliyim." der ve düşer yollara...

Sonra torunuyla beraber seneler önce terk ettiği evin önünde görünür. Bu evin satış işleri için Kore'ye gelmiştir.



Ancak evi görünce anıları canlanır ve geçmişe döner...

Tam 47 yıl önceye...

Evin eski sahibi kurtları ya da köpekleri (daha çok köpeğe benziyordu sanki) beslerken ölür ve eve bu kızçeler taşınır. (tipik Amerikan korku filmi olayları)

Soon Yi, ciğerlerinden rahatsızdır ve daha iyi hissetmesi için bu ıssız yere gelirler. Ancak ev kendilerinin değildir, ölen kocasının iş ortağı bu evi almıştır ve Soon Yi ile evlenmek isteyen oğlu, sürekli kızı rahatsız eder.

Eve geldikleri ilk gece Soon Yi garip sesler duyar ve birini gördüğünü sanır.

Ahıra gittiğinde sevimli kurtçukla karşılaşır, çok korkar ve onun bir canavar olduğunu düşünür.


-----------SPOİL-------------


Ertesi gün bahçede olduğunu fark ederler ve birkaç patatese anlaşmayı başarırlar :)

Polis çağırdıklarında ise kendilerini sadece 5000 won karşılığında koruyucu aile olarak bulurlar.



Ancak kurtçuk, sadece görünüşte insandır ve onunla yaşamak gerçekten zordur.

Taaa ki Soon Yi ders kitaplarını ararken "Köpek Eğitme Klavuzu"nu bulana kadar...



Onu tıpkı bir köpek gibi eğitmeye başlar ve başarılı da olur. 

Soon Yİ, ona bir isim verir hatta okuma yazma bile öğretir.

Gitgide evin bir üyesi olan Kurtçuk, pazarda koca demirin altına girip kızları kurtarmasıyla kalpleri iyice kazanır ancak üstüne o kadar ağır bir şey düşüp hiçbir şey olmaması az da olsa şüpheye yol açar.

Bu arada evi alan ortağın kılkuyruk oğlu Cheol Soo'yu kıskanır ve evden gitmesini ister. 
Onun tehlikeli olduğunu söyler, özellikle Soon Yi'ye kötü davranıp onu kışkırtınca, bizim kurtçuk olur kurt adam :)



Tam işler durulacağı sırada oyun oynarken Soon Yi fenalaşır. Zavallı kurtçuk da ne yapacağını bilemeyip onu ormana taşıyınca olanlar olur.

İşin içine polis de girer ve Cheol Soo'yu öldürmek isterler. 




Ev halkı buna karşı çıkınca, kılkuyruk oğlan daha da ileri gider.Arabasıyla komşunun keçisini ezer ama bunu Cheol Soo'nun üstüne atar.

Ancak komşu, Cheol Soo'nun yapmadığını bilir çünkü çitinin yanında araba izleri vardır ve keçi yenmemiş sadece kemikleri kırılmıştır.

Bunu kılkuyruk oğlana (adı da böyle kaldı) söyleyince, oğlan onu bir güzel döver tabi bu suçu da usta bir oyunla yine Cheol Soo'nun üzerine atar.



Ve Cheol Soo'yu da oyunla keçi sahibinin evine gönderir. Zavallı Cheol Soo, Soon Yi'yi mutlu etmek için gitar peşince koşadursun... Plan tam istenildiği gibi işler ve köşeye sıkışan kurtcuk kızı da alıp kaçar...



Kız uykuya dalar ve kurtçuğumuz onu yapraklarla sarar... (canım yaaa) Ve uyandıklarında ise...



Kız diğerlerinin geldiğini duyar ve Cheol Soo'dan kaçmasını ister. Ve Cheol Soo'nun ilk sözleri dökülür ağzından... 

가지마....  (ay ben burda bir ağla bir ağla :p sanki ben gidiyorum)

Ama kız onu öylece bırakır ve gider...



Hatta nankör, pislik, daha neler desem bilmem Soon Yi bununla da yetinmez ona bir not bırakarak evden de taşınır.


Ve film tekrar günümüze döner... 



Halmoni bir gece evde kalmak ister ve kendini bir şekilde Cheol Soo'nun kaldığı ahırda bulur...


Beni mi bekledin? Buraya gel, beklediğin yeter...
Geçen yıllar boyunca Cheol Soo, sözünü tutup beklemiştir (Hachiko'yu da geçti artık, bu kadar da sadakat olmaz ki! hem de böyle birine) ama Soon Yi'nin geri dönüşü çok uzun sürer.
Cheol Soo, üzgünüm. Neden bunca zaman bekledin? Özür dilerim.
Ben her şeyi yaptım. İstediğimi yedim, istediğimi giydim (Öleydin keşke bi onu yapamamışsın!)
Başka bir adamla evlendim.
Çocuklarımı büyüttüm, böyle yaşadım.
Ben çok özür dilerim.
Cheol Soo bu süre içinde konuşmayı ve okumayı da öğrenmiştir.




Peki bunun sonunda ne olur?



Kadın çekip gider!

Nankör kadın çekip gider!

Ay deliriciimm burda ben. En azından evi satmaz gerçi...

Bir de sonunda bir şarkı... Beni beklediğin için teşekkürler bla bla! Nankörrr!!

Sen gel çocuğum, gel. Ben beslerim seni, hem de seve seve ^_^

Ay çok sinirlendim ben bu sona :) 

Daha da yazmıyorum. 

Nokta.

NOT 2: Dizi tavsiyesi için Josei Marmalade 'a teşekkürler ^_^


Puanım:
















9 yorum:

  1. Rica ederim canım :) Aslında Kore^'de iki final yapmışlar sinema gösteriminde ama ben bulamamıştım diğer finali :( Kadın cidden çok nankör izlerken çok saydırmıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne! Hadi gittin aramadın sormadın, sonra dönüp bulduğunda bari kalsaydı. Ben de diğer finali merak ettim şimdi :)

      Sil
  2. Ahh ahh çok severek izlediğim bir filmdi ondan sonra büyük bir Song Joong Ki hayranı oldum. Film başlı başına harikaydı ama seninde dediğin gibi sonu çok vasat :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle bir köpişim olacak da ben bırakacağım. cık cık cık! kesinlikle olmaz :)

      Sil
  3. Sonunda oğlan kar topu oynuyo ya yalnız başına

    YanıtlaSil
  4. Evet ya.. zavallıcık tek başına kaldı yine :(

    YanıtlaSil
  5. Çocuğu bırakıp gitmiş sonra bir daha gitmiş.
    Hiç kalbi yokmuş kadının .
    İzleyip kadına saydırmalıyım!!!!!???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle saydırmalısın :))
      Ben sinirden kudurmuştum resmen. Hiç böyle bir son düşünmemiştim.

      Sil
  6. Son 15 dk kala dedim belki bi ümit mutlu son olur ama böyle bi filme böyle son olurmu hiç...(ah hain kız)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz