Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

5 Eylül 2015 Cumartesi

BAY MÜKEMMELİ BAŞTAN ÇIKART -Seducing Mr. Perfect-




İşte eğlenceli bir film daha... Bay Mükemmel'i Baştan Çıkart...

Ahh ne mükemmel ama peh! Şimdi Allah için hoş çocuk hehe ama tüm film boyunca İngilizce konuşmasına ayar oldum. Melezmiş kendisi, birçok Hollywood yapımında da boy göstermiş. (Ben ilk kez karşılaştım) 

Ajummayı da ilk kez izledim bu arada ama iyi oyuncuymuş doğrusu ve yaşına inanamadım! Hadi canım diyorum hala ^_^

Filmi kafa dağıtmak için tavsiye ederim, izlenesi diyorum :)


Zavallı ajummamız Min Joon'un Hong Kong'da sevgilisi tarafından sap gibi ortada bırakılmasıyla başlıyor filmimiz.

Min Joon, aşık olduğu adama kendini tamamen adayan ancak karşılığını göremeyen bir bayandır. Sevgilisiyle olacağını sandığı Hong Kong seyahatine bile çalıştığı şirkete apandist ameliyatı olacağı yalanını söyleyerek gitmiştir.



Bu mutsuz seyahat dönüşünde yabancı bir arabaya çarpınca, İngilizce bilmiyorum ayağına yatar.

Ancak o kişinin şirkete yeni gelen Amerikalı müdür Robin Heiden olduğu anlaşılınca işler karışır.

Min Joon, sevgilisi onu seyahatte yalnız bırakmış da olsa doğum gününde aramasını bekler ancak sevgilisi aramaz. Bir de gittiği restoranda onu başka bir kızla basınca...

Bunu bilen uyuz patron Robin, Min Joon'la sürekli dalga geçer ve onun ilişkilerinde çok yanlış davrandığını savunur. 

Robin: Bu yüzden tavsiyemi dinle. Bu, bir gerçek dinle beni. Böyle acınacak halde davranmaya devam edersen, erkekler seni bir hiç gibi görecek. Ve yaşlanacaksın... yalnız başına.
Min Joon: Özür dile!
Robin: Ne için özür dilemeliyim? Hayatımda hiçbir şey için özür dilemedim.
Min Joon: Onu sevdiğimi itiraf etmemin nesi yanlış? Merak ettiğim için yanına gitmemin ve aramamın nesi yanlış? Onun için her şeyi yapmak istememin nesi yanlış? Hayatım boyunca işe yaramaz biri gibi davranacağım öyle mi?




Bu açık ve son derece sinir bozucu teklif karşısında, Min Joon iyice çileden çıkar. Acaba ajuummamız bu küstah ve yakışıklı adamı kendine aşık edebilecek midir? 



Bilmem kiii :)

Puanım:


2 yorum:

  1. Bizim Daniel'ın filmi:)
    İzlemek istedim ama hep erteledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D evet ben de ilk kez bu filmde izledim şirin şeyi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz