Menü

Kore DiziJapon DiziKendi KalemimdenKitap Yorumu Melankolik Masallar Mim Kore FilmJapon FilmKendi SesimdenAnime Günlük Mevzular Johnny Deep

Translate

30 Haziran 2015 Salı

Fly me to the moon-Frank Sinatra


Çok çok çok sevdiğim şarkılardan biridir kendisi.
Ayrıca You are beautiful'u izleyenler Go Mi Nam ve Hwang Tae'nin sevimli sahnelerini unutmamışlardır sanıyorum (:
Buyrun bakalım buradan...>>>





Fly me to the moon                                     Beni aya uçur
Let me play among the stars                      Bırak yıldızların içinde oynayayım.
Let me see what spring is like                    Bırak, Jupiter ve Mars'ta
On Jupiter and Mars                                    Baharın nasıl olduğunu göreyim.
In other words, hold my hand                     Başka bir deyişle elimi tut
In other words, baby , kiss me                    Başka bir deyişle bebeğim öp beni.
Fill my heart with song                                Kalbimi şarkıyla doldur
and let me sing forever more                      Bırak sonsuza kadar söyleyeyim
You are all I long for                                    Sen benim ümit ettiğim her şeysin
All I worship and adore                               Tapındığım her şeysin
İn other words please be true                     Başka bir deyişle lütfen gerçek ol
In other words I love you (:                         Başka bir deyişle "Seni Seviyorum"




İzlediğiniz için teşekkürler.
Ben kaçtımm (:

2 yorum:

  1. Sinatra en ama en sevdiğim şarkıcılardandır, youtube'da yaşadığı evi filan tıklar seyrederim o denli:) o yüzden hemen tıkladım, sesin çok tatlı, yalnız bazen titriyor, İngilizce sözleri de ezberlersen:)) Aslında eğitim görsen harika olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim bu şarkısını. Haklısın ezberleyince daha güzel olur belki :))) Öyle kendi çapımda söylüyorum işte ben de.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım : Merve Canbaz